Min kære reserve mor. Mor Lone skal være mormor her til sommer. Så jeg har fået lavet dette dybte billede til hende. Det er første gang jeg har prøvet at farvelægge så jeg er rigtig godt tilfreds med billedet. Håber i kan li den..
De søde små gaver
onsdag den 30. januar 2013
tirsdag den 29. januar 2013
romantisk ophæng
I efteråret fik jeg en bestilling af min mor hun manglede noget pynt/ophæng til hendes entre. så jeg lavede denne efterårs ophæng. Den pryder skønt i hendes ente.
Pernilles heste
Da min bonus datter er helt tosset med heste. fik jeg lavet denne karrusel til hende hun blev meget glad for den men desværre fik svigermor smidt den ud da vi flyttede :-(
Julekort
Sådan så vores julekort ud i 2012. beklager ejg først har fået den blogget nu. Men vi er lige flyttet her til den 1 jan. Så hold op december månede har været en kaos.
Hjerte af guld
Da jeg startede med at lave altert art lavede jeg denne hjerte til min datters værelse. hun var 4 år på det tidspungt så hun var ellevild med den da hun elsker lyserød. Men hold op det har taget nogle timer og lave den.
Skuffedaie
Her i efteråret fik jeg denne lille skuffedarie lavet, Derer to skuffer, selve den rundeplade er lavet af pap jeg har belagt med special papir. elsker denne her desværre fik svigermor den smidt ud da vi flyttede.
lørdag den 26. januar 2013
Panduro hobbys konkurance
Så prøver jeg lykken men at deltage i min første scrap konkurance. kryds fingere for mig jeg deltager med dette jule tog.
Her er linket til konkurancen:
http://pandurohobby.blogspot.dk/2013/01/alt-er-tilladt_18.html
Alt er lavet i hånden. hver vogn er 12 cm lang 6 cm høje + hjulene.
Jeg har lavet to vogne en med gaver og en med to små juletræer der er lavet af ene af små firkanter jeg har sat på højkandt og derefter "malet" med grøn glimmer lim. Snemanden er lavet af to vat kugler der er trillet i kunstig sne, jeg har købt en lille hat til ham. næsen er lavet orange kartin foldet i en tragt. det var godt nok noget af et pille arbejde
Den sidste vogn jeg lavede er et passager vogn, jeg har limet kunstig sne på taget. Lokomotivet fik jeglavet efter meget besvær men det lykkes.. Er superlad for den den passede perfekt i min lille nisse landskab i julen.
Abonner på:
Opslag (Atom)

















