Min kære reserve mor. Mor Lone skal være mormor her til sommer. Så jeg har fået lavet dette dybte billede til hende. Det er første gang jeg har prøvet at farvelægge så jeg er rigtig godt tilfreds med billedet. Håber i kan li den..
onsdag den 30. januar 2013
tirsdag den 29. januar 2013
romantisk ophæng
I efteråret fik jeg en bestilling af min mor hun manglede noget pynt/ophæng til hendes entre. så jeg lavede denne efterårs ophæng. Den pryder skønt i hendes ente.
Pernilles heste
Da min bonus datter er helt tosset med heste. fik jeg lavet denne karrusel til hende hun blev meget glad for den men desværre fik svigermor smidt den ud da vi flyttede :-(
Julekort
Sådan så vores julekort ud i 2012. beklager ejg først har fået den blogget nu. Men vi er lige flyttet her til den 1 jan. Så hold op december månede har været en kaos.
Hjerte af guld
Da jeg startede med at lave altert art lavede jeg denne hjerte til min datters værelse. hun var 4 år på det tidspungt så hun var ellevild med den da hun elsker lyserød. Men hold op det har taget nogle timer og lave den.
Skuffedaie
Her i efteråret fik jeg denne lille skuffedarie lavet, Derer to skuffer, selve den rundeplade er lavet af pap jeg har belagt med special papir. elsker denne her desværre fik svigermor den smidt ud da vi flyttede.
lørdag den 26. januar 2013
Panduro hobbys konkurance
Så prøver jeg lykken men at deltage i min første scrap konkurance. kryds fingere for mig jeg deltager med dette jule tog.
Her er linket til konkurancen:
http://pandurohobby.blogspot.dk/2013/01/alt-er-tilladt_18.html
Alt er lavet i hånden. hver vogn er 12 cm lang 6 cm høje + hjulene.
Jeg har lavet to vogne en med gaver og en med to små juletræer der er lavet af ene af små firkanter jeg har sat på højkandt og derefter "malet" med grøn glimmer lim. Snemanden er lavet af to vat kugler der er trillet i kunstig sne, jeg har købt en lille hat til ham. næsen er lavet orange kartin foldet i en tragt. det var godt nok noget af et pille arbejde
Den sidste vogn jeg lavede er et passager vogn, jeg har limet kunstig sne på taget. Lokomotivet fik jeglavet efter meget besvær men det lykkes.. Er superlad for den den passede perfekt i min lille nisse landskab i julen.
Julens søde tid
I dec fik jeg ideen om at lave et lille juletog. yak for kaffe et projekt. Aldrig mere. det tog mig en uge hvor jeg sad næsten hver aften og brugte et par timer på den. men hold da op jeg er sindsyg glad for jeg gjorde det. Jeg vil lige sige jeg ryster desværre pga af sygdom så er meget stolt af resultatet hver vogn er 12 cm lang og 6 cm høj +hjulene.
fredag den 25. januar 2013
Billeder
Da vi næsten lige er flyttet i et rækkehus fra en lille lejlighed fik jeg muligheden for at lave disse billeder til at pryde i køkkenet. Jeg har skrevet mine tre ynglings opskrifter op og fik dem printet ud på almindelig papir, derefter fik jeg dem stemplede og fik den pyntet med sort bånd og små gafler og knive jeg havde købt i den lokale hobby butik. (beklager billede kvalliteten)
forvandling af gammel stald vindue
Jeg fandt denne gammel staldvindue på genbrugs stationen. Uden at tænke nærmer over hvad jeg kunne få ud af den fik jeg lavet denne skønne fotoramme til mim tre børn.
Er rigtig glad for den. Håber i også kan li' den.
Anderledes blomst
Min elskede mor blev 60 i april, ville hun gerne havde noget anderledes bordpynt da hun holdte fødselsdagen over to dage. Så hvis hun havde almindelig blomster blev de hurtig kedelig ien varm stue så jeg lavede 3 af disse dog i 3 forskellige størrelser så det så ud til at det var fra de spirrede til de blomsterede i fuld flor.
Landterne
Mine to bonus børn kom og spurgte om jeg ikke kunne lave noget sjovt de kunne give deres mor da hun brækkede foden i efteråret. Jeg fik lavet denne lanterne vi fik fyldt op med slik og en sodavand. Hun blev rigtig glad for gaven.
Æske
Jeg gemte en æske hvor der lavede været små poser med cacao i fik lavededenne skønne lille æske. jeg lavede en lille lomme på bagsiden af æsken så der var plads til et kort.
et gammel vaskebrædt
For en del år siden gav jeg min mor og far et gammelt vaskebrædt jeg havde pyntet men i sommers var pynten ved og være så grim og falmet aat jeg dekoredede på ny. Jeg havde nogle gamle porcelæn hjerter tila t ligge så jeg lavede nogle store og små sommerfugle jeg fik embroset og lagt glimmer på. min mor elsker denne gammel vaskebrædt igen da der kom nyt liv på den. Håber i kan li den.
uro
Jeg fik lavede denne skønne uto med 3 d skyer, sommerfugle og små bevinget heste. Alle Heste og sommerfugle har jeg lagt dobbelt så tråden kunne ligge imellem dem så den ikke kunne ses på selve pynten. Den består af tre snore jeg syede på en bøjle hvor jeg hæklede rundt om.
Pung til pengegave
Da tvillinge niecerne blev 18 lavede jeg denne taske hvor jeg gade penge til gaven i. Pernille blev glad for den.
Abonner på:
Opslag (Atom)















































