fredag den 25. januar 2013

Landterne

Mine to bonus børn kom og spurgte om jeg ikke kunne lave noget sjovt de kunne give deres mor da hun brækkede foden i efteråret. Jeg fik lavet denne lanterne vi fik fyldt op med slik og en sodavand. Hun blev rigtig glad for gaven.
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar