De søde små gaver
fredag den 25. januar 2013
Landterne
Mine to bonus børn kom og spurgte om jeg ikke kunne lave noget sjovt de kunne give deres mor da hun brækkede foden i efteråret. Jeg fik lavet denne lanterne vi fik fyldt op med slik og en sodavand. Hun blev rigtig glad for gaven.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar