De søde små gaver
onsdag den 30. januar 2013
Baby lykke
Min kære reserve mor. Mor Lone skal være mormor her til sommer. Så jeg har fået lavet dette dybte billede til hende. Det er første gang jeg har prøvet at farvelægge så jeg er rigtig godt tilfreds med billedet. Håber i kan li den..
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar