onsdag den 30. januar 2013

Baby lykke

 
 
Min kære reserve mor. Mor Lone skal være mormor her til sommer. Så jeg har fået lavet dette dybte billede til hende. Det er første gang jeg har prøvet at farvelægge så jeg er rigtig godt tilfreds med billedet. Håber i kan li den..
 
 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar