fredag den 25. januar 2013

et gammel vaskebrædt

For en del år siden gav jeg min mor og far et gammelt vaskebrædt jeg havde pyntet men i sommers var pynten ved og være så grim og falmet aat jeg dekoredede på ny. Jeg havde nogle gamle porcelæn hjerter tila t ligge så jeg lavede nogle store og små sommerfugle jeg fik embroset og lagt glimmer på. min mor elsker denne gammel vaskebrædt igen da der kom nyt liv på den. Håber i kan li den.
 
 


 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar