fredag den 25. januar 2013

Æske

Jeg gemte en æske hvor der lavede været små poser med cacao i fik lavededenne skønne lille æske. jeg lavede en lille lomme på bagsiden af æsken så der var plads til et kort.
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar