Så prøver jeg lykken men at deltage i min første scrap konkurance. kryds fingere for mig jeg deltager med dette jule tog.
Her er linket til konkurancen:
http://pandurohobby.blogspot.dk/2013/01/alt-er-tilladt_18.html
Alt er lavet i hånden. hver vogn er 12 cm lang 6 cm høje + hjulene.
Jeg har lavet to vogne en med gaver og en med to små juletræer der er lavet af ene af små firkanter jeg har sat på højkandt og derefter "malet" med grøn glimmer lim. Snemanden er lavet af to vat kugler der er trillet i kunstig sne, jeg har købt en lille hat til ham. næsen er lavet orange kartin foldet i en tragt. det var godt nok noget af et pille arbejde
Den sidste vogn jeg lavede er et passager vogn, jeg har limet kunstig sne på taget. Lokomotivet fik jeglavet efter meget besvær men det lykkes.. Er superlad for den den passede perfekt i min lille nisse landskab i julen.



Ingen kommentarer:
Send en kommentar