I dec fik jeg ideen om at lave et lille juletog. yak for kaffe et projekt. Aldrig mere. det tog mig en uge hvor jeg sad næsten hver aften og brugte et par timer på den. men hold da op jeg er sindsyg glad for jeg gjorde det. Jeg vil lige sige jeg ryster desværre pga af sygdom så er meget stolt af resultatet hver vogn er 12 cm lang og 6 cm høj +hjulene.



Ingen kommentarer:
Send en kommentar