Så fik jeg lavet kalender for 2013. Her i familien får vi stort set altid vores indkøbs seddler væk inden vi kommer ned og handler så nu har jeg lavet en lille notesblok i den ene side af kalenderen og blyantsholder.. Skøn opfindelse mener jeg selv ;-) hvad synes i?





Ingen kommentarer:
Send en kommentar